پزشکی

بهترین کلینیک زیبایی تهران

0 گؤروش
یازار:‌

 
 
کلینیک پوست و مو ایران نوین ، بهترین کلینیک زیبایی تهران
 
این روز ها دیگر مراجعه به کلینیک های پوست و مو و زیبایی یک امر غیر ضروری و لوکس تلقی نمی شود. سلامت پوست و مو، مانند سایر اعضای بدن اهمیت داشته و می تواند حتی از بروز بیماری های جدی تر و عفونت های پوست جلوگیری کند. شاید همین ضرورت باعث شده است تا بسیاری از مطب های عمومی نیز با ادعای ارائه خدمات کلینیک پوست و مو ، اقدام به سودجویی کنند. اما باید در انتخاب کلینیک معتبر پوست و مو و زیبایی دقت لازم را به عمل آوریم.
 
کاشت مو ، تنها در بهترین کلینیک تخصصی پوست و مو
 
کاشت مو ، عملی بسیار حساس و دقیق و با احتمال بروز عوارض پس از عمل بسیار زیاد است. در صورتی که این عمل جراحی در یکی کلینیک معتبر پوست و مو انجام نپذیرد، حتی می تواند احتمال عفونت، بروز اسکار پس از کاشت مو، باقی ماندن جای زخم و جای بخیه را نیز افزایش دهد.
اولین اقدام برای عمل جراحی زیبایی کاشت و پیوند موی طبیعی این است که کلینیک پوست و مو و زیبایی مناسب و خبره ای را انتخاب نموده و در انتخاب پزشک متخصص پوست و مو دقت نمایید.
 
جراحی زیبایی در بهترین کلینیک های زیبایی در تهران
 
عمل جراحی به هر صورتی که باشد، به ذاته با عوارضی چون عفونت، ورم، قرمزی، خارش، برگشت نتایج عمل، و حتی آمبولی همراه است. به خصوص اگر این عمل ها در زمینه جراحی لاغری و لیپوساکشن و ... باشد. زیرا چربی های بدن بسیار مستعد انتقال آلودگی و بیماری ها هستند و در صورت انجام عمل به صورت غیر حرفه ای، خطر آمبولی بعد از عمل و حتی مرگ بیمار را تهدید می کند.
جوانسازی پوست که هم می تواند از طریق جراحی زیبایی و هم از طریق لیزر و روش های مکانیکی انجام شود. انجام روش های جوانسازی پوست و مراقبت های پوستی در بهترین کلینیک پوست و زیبایی در تهران ، می تواند ضمن ارائه بهترین خدمات به شما، ماندگاری بیشتری را نیز برای شما فراهم می کند.
 
هزینه بهترین کلینیک پوست و زیبایی در تهران
 
بسته به نوع خدمات انتخابی و طول مدت درمان مورد نیاز برای رفع مشکل، هزینه خدمات زیبایی و پوست و مو می تواند متفاوت باشد. همچنین استفاده از کادر پزشکی متخصص ، جدیدترین روش های کاشت مو و دستگاه های پزشکی موجود در دنیا ضمن آنکه کیفیت ارائه خدمات را برای بیمار و متقاضی بالا می برد شامل هزینه بیشتری نیز است.
شما می توانید ضمن تماس با کلینیک پوست و مو ایران نوین ضمن بهره مندی از شرایط پرداخت ویژه از بهترین و باکیفیت ترین خدمات پوست، مو و زیبایی با بیشترین ماندگاری و کمترین عوارض جانبی بهره مند شوید.
 

 

آردینی اوخو
چهارشنبه 18 مهر 1397
بؤلوملر :

کاشت موی مصنوعی

0 گؤروش
یازار:‌

کاشت موی مصنوعی یا بایوفابیر از روش های رفع طاسی است که با مواردی نظر استفاده از کلاه گیس یا پروتز مو تفاوت دارد. در روش های کاشت موی مصنوعی تارهای مو با ابزار خاصی درون پوست سر قرار داده می شوند.

روش های کاشت موی مصنوعی

در این روش تار موهای مصنوعی به کمک ابزار خاصی به نام ایمپلنتر صورت مستقیم در عمق 0.3 میلی متری پوست سر پیوند زده می شوند. در طی پروسه ی پیوند مو ابتدا کانال های کوچکی با ابزار ایمپلنتر ایجاد می شود و سپس تارموی مصنوعی درون این کانال کوچک قرار می گیرد. در ادامه این کانال توصط بافت همبند تولید شده توسط بدن پر می شود به این ترتیب موی مصنوعی در جای خود به خوبی مستقر می گردد.

کاندیدای کاشت موی مصنوعی

این روش رفع طاسی برای کسانی که بنا به دلایل مختلفی مانند نداشتن بانک موی کافی و یا شرایط جسمی خاصشان نمی توانند کاشت موی طبیعی داشته باشند، ابداع شده است. کسانی که می خواهند از چنین روش هایی استفاده کنند بایستی یک سری آزمایشات مربوط به سنجش وضعیت سلامتی بدن را انجام دهند. در قدم بعدی ضروری است که چند ماه قبل از کاشت موی مصنوعی گسترده، تست های مربوط به سازگاری یا عدم سازگاری بدن با تارموهای مصنوعی را انجام گیرد، زیرا در بسیاری از موارد بدن موهای مصنوعی را به عنوان مهاجم شناسایی کرده و نسبت به آن ها واکنش نشان می دهد.

کاشت موی مصنوعی

معایب و مزایای کاشت موی مصنوعی

موهای مصنوعی، نمی توانند قابلیت های یک تار موی واقعی را داشته باشند. آن ها نمی توانند همانند موهای طبیعی رشد کنند، همچنین به مرور زمان مقداری از آن ها ریخته می شود و لازم است که اعمال ترمیمی در فواصل زمانی مشخصی تکرار شوند.
کاشت موی مصنوعی به علت ایجاد عوارضی همچون عفونت، التهاب، تشکیل کیست و ... توسط تعدادی از کشورها مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام در سال 1983 میلادی توسط اداره غذا و دارو امریکا (FDA) ممنوع گردید. پس از ممنوع شدن روش های کاشت موی مصنوعی در امریکای شمالی، کشورهای دیگری هم در این مسئله از امریکا تبعیت کردند. اما امروزه همچنان برخی از کشور های آسیایی و اروپایی، کاشت موی مصنوعی را ارائه می کنند و این ادعا را دارند که این روش با ساخت تارموهای سازگار تر با بدن، اصلاح شده است.

کاشت موی طبیعی بدون تراشیدن سر چگونه است

یکی از رایج ترین سوالات کسانی که قصد انجام کاشت مو دارند، مربوط به تغییراتی است که برای کاشت مو در ظاهرآن ها ایجاد می شود و برخی از آن ها به خصوص کسانی مانند خانم ها، افراد مشهور، معلم ها، وکیل ها و ... به دلیل موقعیت اجتماعی خود ممکن از از تراشیدن موی سر برای کاشت مو نگرانی هایی داشته باشند. خوشبختانه امروزه امکان کاشت موی طبیعی بدون تراشیدن سر و یا با تراشیدن محدود امکان پذیر است.

کاشت موی مصنوعی

بهترین رو کاشت موی طبیعی بدون تراشیدن سر

کاشت مو به روش fut روشی عالی برای این منظور است، زیرا در این روش نیاز نیست که ناحیه ی دهنده ی مو(بانک مو) تراشیده شود. اگر ناحیه ی گیرنده ی مو دچار کم مویی شدید و یا بدون مو باشد، این امکان وجود دارد که تعداد زیادی تار مو یعنی چیزی نزدیک به 6000 الی 8000 عدد بدون نیاز به تراشیدن سر کاشته شوند، ولی موهای طبیعی این ناحیه قابل توجه باشند، 4000 الی 5000 تار مو در لابه لای موهای طبیعی کاشته می شوند.

کاشت موی طبیعی بدون جراحی

در سایر روش های کاشت مو از جمله روش fue که موها به صورت پراکنده از بانک مو برداشته می شوند، به طور معمول تراشیدن موی سر ضروری است. با این حال برخی از پزشکان سعی می کنند با تکنیک های خاصی تراشیدن سر را در روش fue به حداقل برسانند که در ادامه آن ها را مرور می کنیم.

کاشت موی مصنوعی

روش fue با تکنیک فقط تراشیدن ناحیه دهنده

در این تکنیک موهای ناحیه دهنده مو تراشیدن می شوند اما موهای ناحیه گیرنده تراشیده نمی شوند. در صورتی که ناحیه گیرنده ی مو تقریبا به صورت کاملا طاس باشد این تکنیک می تواند بدون هیچ مشکلی اجرا شود. اما چنانچه ناحیه گیرنده دارای مقدار قابل توجهی مو باشد، پیوند مو سخت تر است و زمان طولانی تری صرف این کار می شود؛ به این ترتیب تعداد گرافت های کاشته شده در یک جلسه کاهش می یابد و هزینه کاشت مو نیز بیشتر می شود.

روش fue با تکنیک تراشیدن محدود

یک الی دو نوار یا خط از ناحیه دهنده برای برداشت گرافت مو تراشیده می شود که در نهایت توسط موهای باقی مانده این ناحیه قابل پوشیده می شوند. از آنجایی که ناحیه کمی تراشیده می شود، امکان برداشت تعداد کمی گرافت مو وجود دارد.

کاشت موی مصنوعی

کاشت مو به روش fue با تکنیک بدون تراشیدن

فقط واحد های فولیکولی مجزایی که قرار است برداشته شوند، تراشیده می شوند. این تکنیک بسیار زمان بر است و نه تنها تعداد گرافت موی قابل برداشت در یک جلسه بسیار کاهش می یابد، به دلیل اتلاف وقت زیاد، بخشی از فولیکول های موی استخراج شده از بین می روند. این تکنیک فقط درتعداد معدودی از مواردی که کاشت موی طبیعی بدون تراشیدن سر ضروری است، به کار می رود.

آردینی اوخو
دوشنبه 16 مهر 1397
بؤلوملر :